torstai 26. huhtikuuta 2012

Isäntäperhetiedot

  Avasin äsken sähköpostin, ja kaikkien turhien mainosviestien (Up to 70% off plus Future Stylist 2012 grand final) seasta erottui Yfu:lta tullut viesti: Isäntäperhetiedot.


  Tähän asti oon suhtautunut vaihtovuoteen tyynesti, samoin kuin perhetietoihin, joiden odotin tulevan joskus kesän aikana. Nyt kun viestin otsikko näkyi ruudulla, sydän alkoi pamppailla ja kädet täristä. Avasin lomakkeen, jossa oli perheen perustiedot ja asuinpaikka. Host-isä on palomies, äiti sihteeri. Lisäksi perheessä on 8-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika. Harrastuksiksi ne mainitsi fitnessin, juoksun, pyöräilyn, matkustamisen, kitaransoiton ja shoppailun. Kuulostaa aika täydelliseltä mulle. Asuinpaikka on noin 50 000 asukkaan kaupunki, joka on vaan tunnin ajomatkan päässä Brysselistä!!! Myös Saksan ja Hollannin rajalle on vaan 38 km.


  Olin vähän huolissaan että päätyisin perheeseen, joka ei matkustais, jolla ei olis harrastuksia ja jolla olis huonot elämäntavat. Siksi oon nyt supertyytyväinen ainakin tämänhetkisten tietojen perusteella! Google on nyt kovassa käytössä kun pitää hakea tietoja kaupungista, kaikista lähikaupungeista, mahdollisista kouluista, harrastusmahdollisuuksista jne. Koitan vähän hillitä itteeni ettei tulis liikaa ennakko-odotuksia, jotain ylläreitä olis kiva jättää elokuullekin :)


  Oon nyt ihan into piukkana ja alan kirjottaan mun tulevalle perheelle sähköpostia.



weheartit.com


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti