sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Ekat kesäpäivät

Viimeinen koeviikko menossa. Uskottelen itelleni että oon jo ansaitulla (tai vähemmän ansaitulla) lomalla, ettei tarvi enää stressata viimisistä kokeista. Torstain jälkeen ei tarvi palata omaan kouluun yli vuoteen.

Kesä on vihdoin tullut myös Rovaniemelle! Nyt on ne kelit, kun positiiviset ihmiset uskoo "vaarallisen kuuma kesä"-otsikoita ja kulkee jo sortsit jalassa, kun osa porukkaa vetää vielä talvitakin niskaan. 
Itse kuulun ensimmäisiin. Ekat kesäpäivät tuntuu aina parhailta. Mun kesä alkoi torstaina, kun istuin koko päivän terassilla hyvässä seurassa ja nautin kun aurinko lämmitti ihoa. Söin tuoreita mansikoita ja hedelmiä, kävin salilla ja heti perään amarillossa nachoilla. 



Viikonloppu on muutenkin mennyt kesän merkeissä, perjantaina grillattiin ja lauantaina juhlittiin valmistujaisia :) tulevalle viikolle on luvattu kylmiä ilmoja, ehkä sillon jaksais tehdä viimeiset koulujutut ja   ottaa loppukirin jokavuotiselle kesäkunto-projektille. Kesäloman alkaessa ja grilliherkkujen ja ylppärikakkujen tuoksuessa sitä vaan huomaa joka vuosi näyttävänsä tasan samalta.

Oon ollut mun host-perheeseen jonkun verran yhteyksissä sähköpostilla, ja ne vaikuttaa kyllä tosi mukavilta! Fiilikset ylipäätään on tosi vaihtelevat kun mietin lähtöä, välillä oon tosi innoissaan ja iloinen, välillä mietin että eiii mitä hittoa oikeen teen. Tuntuu oudolta kun jotkut tutut sanoo jo nyt että pidä hauska vuosi jos ei enää nähä ennenku lähet!




Selvisin viime keskiviikkona kampaajakriisistä, liukuvärjäystä menin hakemaan ja lähdin 88 euroa köyhempänä amisraidat hiuksissa. En oo yleensä ollenkaan tarkka tällasista asioista, mutta itkuhan siinä meinas tulla. Oon liian kiltti että olisin sanonu mun kampaajalle että hiuksista tuli ihan hirveät. Onneksi kampaajaksi opiskeleva kaveri pelasti mut ja värjäs pois hirveät raidat ja vaalensi latvat. Tätä pitää vielä vähän kehittää, vaalennan tukkaa vielä vähän ylempää, eiköhän tästä hyvä kesätukka tuu! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti